wtorek, 12 sierpnia 2014

Warsztaty Ceramiczne w Splocie Artystycznym.

W lipcu b.r. odbyły się w Splocie Artystycznym na ul. Śniadeckich w Warszawie warsztaty ceramiczne prowadzone przeze mnie.
Uczestniczki to  fantastyczne, twórcze i bardzo chętne do "brudzenia" rączek kobiety.
Powstało wiele wspaniałych prac. Kilka wyrobów się popsuło) ale ogólnie - bilans jest na duży plus.
Informacje o kolejnych planowanych warsztatach i opinie o już odbytych zamieszczam poniżej i zapraszam do Splotu.
Agnieszka .
 
OPINIE NASZYCH UCZESTNICZEK

Bardzo przyjemne zajęcia. Charyzmatyczna prowadząca z dużą energią i chęcią przekazania wiedzy.
Magdalena


Zajęcia były fantastyczne, bardzo dużo się nauczyłam, prowadząca bardzo energetyczna i inspirująca. Zajęcia były jednocześnie konkretne i kreatywne. Zarzutów nie mam, bo było naprawdę bardzo fajnie i niczego mi nie zabrakło.
Olga


Warsztaty były wspaniałą okazją do relaksu po bardzo ciężkim roku pracy. Terapeutyczny wymiar doświadczeń w glinie odczułam na własnym ciele, emocjach i umyśle. Warsztaty miały też bardzo dużo walorów poznawczych – praca w różnych rodzajach gliny, możliwość wyboru co i w jaki sposób chce się robić uwolniły we mnie potencjał twórczy i osłabiły uciążliwą zadaniowość :) Dodatkowo otrzymałam bardzo wiele „życiowych” informacji np. w jaki sposób wykorzystywać dostępne i tanie narzędzia, by móc samej pracować w glinie. Największym atutem – wspaniała osobowość prowadzącej : czujnej, energicznej, ale nieinwazyjnej. Miałam poczucie, że wszystko, co chcę stworzyć jest możliwe. To oczywiście w przypadku artysty amatora nieprawdziwa, ale jakże przyjemna myśl ;) Mam wielki niedosyt i motywację, by kontynuować poznawanie ceramicznych możliwości.
Dziękuję bardzo za ten czas, z pozdrowieniami
Ewa


Warsztaty były wspaniałe! Bardzo się cieszę, że wzięłam w nich udział i „pobrudziłam ręce”! Niesłychanie odpoczęłam! Cudownie było tworzyć kolejne formy, szybko widzieć efekty swojej pracy i to jak zmienia się glina najpierw miękka, wysychająca, wypalona, surowa a potem ozdobiona, cały czas żywa! zupełnie nie spodziewałam się, że uda mi się zrobić tak wiele!
Wszystkie te działania przebiegały w przemiłej i pełnej humoru atmosferze. Prowadząca z ogromną otwartością, hojnością i zaangażowaniem dzieliła się wiedzą i praktycznymi wskazówkami, pochylała się nad pracami, podpowiadała co zrobić żeby osiągnąć ciekawe efekty.
Raz jeszcze bardzo, bardzo dziękuję!
Dziewczyny, Wam też serdecznie raz jeszcze dziękuję z współudział
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...