piątek, 24 maja 2013

Magnolia - dziś książkowo.

To prawda, rzadko się dzielę z Wami lekturami jakie czytam i jakie robią
na mnie mniejsze lub większe wrażenie.
To zapewne ze względu na to  że nie czytam zawsze beletrystyki
czy powieści obyczajowych obracając się bardziej w książkach o tematyce mnie interesującej i potrzebnej mi w mojej pracy.
 
Jednak dziś jedna z pozycji pani Grażyny Jeromin- Gałuszki pod bardzo wdzięcznym tytułem Magnolia. Dodam tylko, że magnolia to jeden z moich ulubionych   krzewów.
Książkę czyta się bardzo dobrze, użyję wręcz sloganu- nie można się od niej oderwać),
z niecierpliwością czekałam na ciąg dalszy.
 
 Opis książki jaki można spotkać w każdej internetowej księgarni jest powiedziałabym dość lakoniczny  i nie za bardzo zachęca do sięgnięcia po ta lekturę - załączam opis-
 
Filip Spalski jest pilotem, kocha latać, robił to całe życie.
Pewnego dnia wraca do domu po długim locie przez Atlantyk i dowiaduje się, że jego żona odeszła. Nie chciała dłużej czekać - na niego, dziecko, na wspólne życie.
Filip nagle widzi, że nic mu nie zostało.
Jest sam, nie ma przyjaciół ani rodziny. Wsiada w samochód i rusza przed siebie.
Dojeżdża na koniec świata, do małej wioski w Bieszczadach, gdzie czas płynie tak wolno, że wszyscy kupują gazety sprzed tygodnia.
Na nieczynnej poza sezonem stacji kolejowej spotyka mężczyznę,
będącego w podobnej sytuacji.
Kupuje od nieznajomego zaniedbany pensjonat o nazwie Magnolia.
Pracuje tam kilka niezwykłych kobiet, które odmienią jego życie...
 
Jednak po każdej przeczytanej stronie byłam nią z minuty na minutę bardziej zauroczona.
Książkę warto przeczytać bo dotyka spraw szalenie bliskich każdemu z nas i bardzo pięknie pokazuje co tak rzeczywiście jest ważne w naszym życiu i jaka wartość sami w sobie mają ludzie nas otaczający .
Więcej już nie piszę i serdecznie zachęcam do sięgnięcia po ta pozycję.
Przyznaję szczerze jest to pierwsza książka autorstwa Grażyny Jeromin - Gałuszko po jaką sięgnęłam i nie zawiodłam się.
Polecam  i zachęcam do czytania.
Załączam zdjęcie okładki..
 
 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...