poniedziałek, 11 listopada 2013

Zajęcia plastyczne w Gimnazjum

Kochani, 
na początku mały rys historyczny otóż w zeszłym roku szkolnym miałam przyjemność prowadzić zajęcia z ceramiki w klasie mojego syna, wtedy była to klasa II gimanzjum.
Pracowaliśmy  z glina dwa tygodnie po dwie długie godziny lekcyjne.
Było miło i przyjemnie.
Efekt prac dzieci po dziś dzień zdobi parapet w ich klasie .
Z tym większa radością przyjełam informacje, że pani prowadząca zajęcia z plastyki
w gimazjum zamierza z klasa juz III robić rzeźby z gliny.
Poniżej, klilka wybranych prac.
Każda praca jest inna, każda szalenie interesująca, precyzyjna, każda praca mnie zachwyciła. Młodzież ma super wyobraźnię a co najważniejsze to chęci i zdolności.
Zachęcam do oglądania prac.





a to praca mojego syna







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...